Work work

Hallo
Kom precis hem från jobbet och ska alldeles strax iväg igen till banken för något möte, jisses vad mycket det är som ska fixas för tillfället, så jag hoppas ni har lite förståelse med att det blir lite segt på inlägg dom här dagarna. Har som sagt jobbat sedan kl 7 i morse, var så sjukt trött när jag vaknade så det sved i ögonen när jag öppnade dom, hatar dessa mornar! men men, jobbet är ju kul iaf, speciellt när jag får spendera hela dagarna tillsammans med min favorit:) Nu ska jag kila hörni, ska försöka slänga upp en dagens senare, för tillfället består den bara av en tshirt och tjocktröja som jag jobbat med, så vi får väl se om det blir något roligare framåt kvällen.

Hörs sen babes, puss på er!

obs: Kommer svara på era frågor senare ikväll eller imorgon, så sluta vara så stela nu och fråga på hehe.


Right now na na na na

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0