Vintern är tillbaka

Suck, jag som trodde våren var på ingång, och så tittar man ut idag och så är det typ 20 cm snö på backen. Jag som till och med invigit skinnjackan dom senaste dagarna och bara gått omkring och njutit i solen. Hum, förhoppningsvis blir det lite varmare nästa vecka så detta smälter bort.

Vaknade tidigt idag, drömde en sån skum dröm så jag själv började skratta åt hur knäpp jag var, sedan var det omöjligt att somna om. Idag ska jag försöka göra lite nytta här hemma, måste städa mitt rum och då menar jag storstäda, damsuga,moppa allt sånt shit, rengöra speglarna, rensa ur garderoberna osv, orkar verkligen inte men jag måste, lika bra och passa på när vädret ändå inte tillåter så mycket annat.

Hörs senare♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0