8:e Mars

God morgon på er, sovit gott? Jag har sovit hyffsat bra iaf!:) Fick sovmorgon idag så jag vaknade för bara en liten stund sedan, riktigt skönt! Speciellt när det är solen som väcker en genom att lysa in på sängen, då blir man pigg och glad! Idag är det Internationella Kvinnodagen också, och då tycker jag man ska behandla kvinnorna i sin omkrets lite extra bra. Jag väljer att även skänka en tanke till alla dom kvinnor ute i världen som lever såna liv som vi aldrig kan föreställa oss, till dom som varit med/är med om att bli utnyttjad/misshandlad/våldtagen, och som helt enkelt blir fördenrade för att dom är just kvinnor! Jag har många kvinnor i min närhet som jag tycker ska uppmärksammas lite extra just idag, dessa kvinnor är underbara människor som jag älskar och uppskattar att jag har i mitt liv!

 Först och främst på egen rad
 Min älskade Mamma, min inpirationskälla och min nummer ett!
Självklart även alla andra kvinnor i släkten, alla mina underbara vänner, och alla kvinnor i min pojkväns familj.
Ni vet vilka ni är♥

Givetvis ger jag också en stor kram till alla er kvinnliga läsare som besöker min blogg och som ger mig så fina ord dagligen, ni är dunder!

Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan göra mig iordning, en dagens kommer nog upp senare!
PUSS!


     

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt av dig! ha en bra dag :)

2011-03-08 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0