Tisdag

Hallo!
Hur mår ni? Lika bra som mig hoppas jag? Var ledig både igår och idag så jag är riktigt pigg och utvilad! Har haft en heldag på stan tillsammans med Emily idag, åt,fikade,kollade i affärer osv osv, you name it. Alltför sällan vi träffas men huvudsaken är att vi gör det så ofta vi kan, blir väl så när båda jobbar och så. Satt och planerade lite inför min födelsedag som jag ännu inte riktigt vet vad jag ska göra på, utgång blir det iaf givetvis tillsammans med mina närmaste tjejer, frågan är bara vart förfesten ska vara och vad vi ska göra osv, taggad till hundra är vi iaf haha..

Nu ska jag ta kort på en T-shirt jag fick med mig från bikboks rea idag och visa er!
Later

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0