Sugarfree Shoes


Åh det kliar som bara den i fingrarna efter dessa skönheter, känner nästan ett litet begär efter dom, haha börjar på riktigt undra om jag har någon shopping störning eller liknande, när får man nog? Egentligen är jag inte sådär jätteförtjust i tjock klack, var speciellt inte det när det precis kom men nu har man börjat vant sig lite och på Vissa skor ser det helt okej ut, inte alla. Men på dessa tyckte jag inte att den tjocka klacken gjorde så mycket eftersom själva skon i sig är drop dead, får beslutsångest och vet inte riktigt hur jag ska göra och jag måste tänka snabbt eftersom de är näst intill slutsålda, tur att man har stora fötter så ens storlek ofta finns kvar:)
 
Vad tycker ni? Beställa eller inte?

Skorna finns på Nelly.com och kostar 499:-

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja förfan! beställ! dom e riktigt feta :)

2011-03-24 @ 19:46:56
Postat av: Anonym

Ja förfan! beställ! dom e riktigt feta :)

2011-03-24 @ 19:47:09
Postat av: Anonym

njaaa, de finns nog snyggare skor, de såg väldigt klumpiga o inte speciellt vackra ut

2011-03-24 @ 20:27:18
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en bild på jumpsuitsen du beställde från hm, den svarta:)

2011-03-27 @ 15:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0