STOPP

Anonym-vart jobbar du? och vem är det som äger de?
Jag och min pojkvän håller på att köpa en spelbutik så än så länge provjobbar jag bara, som det ser ut nu tar vi över det på måndag.


Anonym-Vem skulle du kalla din bästa vän?
Svar- Min pojkvän,står ju han närmast. Bästa vän av tjejerna kan jag inte välja, dom är lika bäst allihopa,dock umgås jag mest med Emelie.

Anonym-Brukar du gå på skönhetsbehandlingar, isåfall vad för något?
Svar-Nej jag går aldrig på skönhetsbehandlingar.


Anonym-Kommer du bra överens med din killes familj? Och vad tycker dem om ert förhållande? är dem positiva till förlovning och giftemål mm. Och hur ser du på deras kultur och sånt?
Svar- Ja vi kommer jättebra överens, gillar dom jättemycket och jag känner mig omtyckt av dom med! Dom är positiva till våran förlovning och glada för våran skull. Ang deras kultur så tycker jag det i princip bara finns positiva saker, mycket är ju bättre än våran svenska kultur, även om jag i vissa sammanhang är väldigt svennson och föredrar det jag blivit uppväxt till hehe. 
 
Anonym-vad gillar du för slags killar insida/utsida?
Svar- Som min pojkvän, lång, mörk, fina ögon och fint leende. Ang personligheten så är det även där som min pojkvän är. Han kan få mig att skratta även när jag är som mest ledsen och även om vi ibland kan flumma som världens småbarn så kan han också bli väldigt seriös, det gillar jag.


Anonym-hur mycket tjänar du i månaden och hur mycket lägger du på kläder i månaden, vad jobbar du med?
Svar- just nu tjänar jag nada haha, har ju varit arbetslös ett tag nu. Förut jobbade jag som florist och tjänade runt 10-12000kr i månaden men eftersom företaget lades ner så blev alla anställda uppsagda, och nu håller jag och min pojkvän på att köpa en spelbutik som vi troligtvis tar över på måndag! Hur mycker jag lägger på kläder i månaden varierar väldigt mycket, förut när jag hade lön kanske jag la 4-5000 kronor på kläder i månaden, och någon tusenlapp på smink och skönhetsprylar. Nu är det inte lika mycket, max 2000 kronor.


Anonym-hej emma! vad är ditt bästa tips till att gå ner i vikt, tycker du har as fin kropp, btw fortsätt lägga upp de kläder du köper älskar det!
Svar- Hej! Oj, egentligen har jag väl inga tips direkt förutom det traditionella " ät sunt och motionera", det är trots allt den enda utvägen till en fin kropp. Tack så mycket, dock ska du veta att jag också haft/har mina skavanker som jag gärna skulle ändra på, men man får helt enkelt försöka så gott det gåt att leva hälsosamt även om jag skulle behöva bli mycket bättre på det hehe. Ja absolut det ska jag göra, kul att du gillar det!


Anonym-En till fråga hehe, jo jag undrar också vilken borste du använder till ditt ID puder? Kan du inte ta kort på borsten o f¨r se hur den ser ut kram
Svar- Jag ska absolut ta kort på den och visa, kika in under morgondagen så ska jag försöka ha fixat det.

Anonym-Kan du inte lägga upp gamla bilder på dig? När du va typ 14-15 år :)
Svar- Tyvärr så har jag inga bilder på datorn från den tiden, men ska försöka fixa:)

Anonym-tränar du något just nu och isåfall vad?
Svar- jag promenerar på mitt löpband bara:)

Anonym-Vilka krav har du för hur en kille ska vara? och vad tycker du är det bästa hos din kille?
Svar-Kika på svaret längre upp, ungefär samma fråga:) 

Anonym-Vad kommer du satsa på för kläder inför våren och sommarn?
Svar- Hmm, jag kommer nog i princip köra på liknande plagg som jag brukar ha på våren och sommaren, gärna transparanta blusar i bleka färger tillsammans med ett par snyggt slitna jeansshorts och ett par pilotbrillor på det, långklänningar, och jag kommer nog försöka mixa lite av både det hårda i läder och skinn till preppy och det söta i virkat och spets,blandning av allt:) vi får väl se hur utbuden blir i affärerna men jag hoppas på en vår med massa nya fina plagg.   

lovis-hur länge har du och din kille vart tullsammans och skulle du kunna se dig utan han någon gång i livet?
Svar- vi har varit tillsammans i drygt 6 och ett halvt år, i november firar vi 7 år tillsammans. Nej jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara utan han någon gång i livet.

Anonym-Om du och din boy skulle flytta tillsammans vilket område skulle ni då satsa på här i Örebro? Och ni som varit tillsammans så länge, vad har fått er att vänta på att flytta ihop?
Svar- Svårt att säga nu men jag tror vi kommer satsa på att köpa en lägenhet och inte hyra, jag är ju mycket för stan så vi får väl se, helst av allt vill jag köpa en fin gammal lägenhet med jättehögt i tak:) Vi har ingen bråtska med att flytta ihop, vi har det väldigt bra som det är nu även om vi båda längtar tills vi kan flytta ihop, men vi vill helt enkelt kunna flytta till en lägenhet och ha en bra ekonomi och kunna röra oss fritt, så därför har vi väntat med att flytta ihop, men nu ska vi ju satsa på butiken så förhoppningsvis kommer vi kunna flytta ihop inom en snar framtid.

Anonym-Har du facebook?
Svar- Nej

Anonym-Vad är enligt dig det bästa/sämsta med dig själv inside/utsidemässigt?
Svar- Oh sånt där är så svart att svara på om sig själv tycker jag men, det bästa insidemässigt är nog att jag är väldigt snäll och omtänksam, det sämsta är nog att jag kan vara långsint ibland.
Utsidemässigt är väl det sämsta att jag tycker jag är väldigt kort, hade gärna varit längre, och gärna mer fit. Det bästa vet jag inte riktigt vad det är, men det jag får mest komplimanger för är min näsa och min mun? haha. 

Anonym-hur många tattoos har du ? och vad står det. kram:)'
Svar- Jag har två stycken, Carpe Diem i nacken, dock ska jag ta bort den med hjälp av laser då jag helt enkelt inte blev helt nöjd med den, sedan har jag ett M i skrivstil på min handled som står för min pojkvän.


moster Rosi-när ska ni flytta ihop ?? och gifta er ?? ;-) puss på dej.
Haha ja du just nu får allt sånt vänta lite, ska försöka satsa på jobbet nu så får vi se vad som händer sen, men förhoppningsvis kan vi iaf flytta ihop inom en snar framtid om allt löser sig ekonomiskt osv:) puss

Kristina-Hej Emma. Vilken spelbutik ska du och din kille köpa i Örebro? Min kille äger också en spelbutik och har gått på det mötet du ska gå på. Han säger att det var väldigt roligt. Lite längre fram kommer jag också gå på svenska spel och ATG utbildning. Ha det bäst :)
Svar- Hej! Eftersom allt inte är klart än så vill min pojkvän inte att jag pratar så mycket om det och vilken butik det är osv haha, men när vi tagit över kommer jag givetvis säga. Jaså vad roligt, vilken spelbutik äger han om man får fråga? Ja precis, det är svenska spel utbildningen jag ska på på måndag, får hoppas det blir roligt:) Ta hand om dig. 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kristina

Okeej. Just nu äger han turbolaget som ligger vid videobiljarden ungefär. Men innan det ägde han den i rosta centrum. Jag önskar er all lycka med eran butik. Hoppas allt går bra för er med den :)

2011-03-25 @ 10:22:00
Postat av: Emma-svar till kristina

Jaha okej men då vet jag, vad kul! Min pojkvän tittade på butiken i rosta innan vi köpte denna mn han pratade nog mest med din pojkväns pappa isf:) Tack så jättemycket! kram kram

2011-03-25 @ 12:09:34
Postat av: Anonym

emma! hjälp,haha. jag har också beställt det stora halsbandet från JFR o de e tänkt att ja ska ha den med en svart enkel party outfit så den piffar upp de hela ,snyggt o ganska "WOW" igt liksom. MEN nu när ja kollat på bilden mer så undrar jag ifall den ens e så stor i verklgiheten, då menar ja inte längden utan bredden..undrar om du funderat på samma sak? troru den är stog o så i bredden? tror man kan bli lite lurad av bilden haaha

2011-03-25 @ 17:57:13
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! haha ja jag vet, jag har absolut funderat på samma sak! Eftersom den trots allt var så himla billig, så självklart finns ju möjligheten att den inte är så stor som man tror och då kommer jag bli grymt besviken haha, men som sagt, i värsta fall får man väl skicka tillbaka. Ingen ide och ha det om det inte är sådär maffigt som man vill att det ska vara, vi får hålla tummarna!:) Kram

2011-03-25 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0