Skyhigh Heels






Hej på er! Vaknade upp idag med mitt efterlängtade paket i brevlådan som innehöll skorna jag beställde här om dagen, snabbt de kom! Har stått och prövat nu fram och tillbaka och jag är så säker på att jag vill behålla dom samtidigt som jag funderar på att skicka tillbaka dom, haha. Färgen på platån stör mig något, den går verkligen åt det rosa hållet och dessutom är klacken gjord i plast (som ska se ut som trä). MEN, de är ju ändå så fruktansvärt snygga! Dom var dock inte alls speciellt sköna att gå i,och då är jag ändå van att gå i jättehöga klackar, visst dom första minutrarna men man känner ganska fort att dessa skor inte är gjorda för en partykväll om man inte vill vakna upp dagen efter och inte kunna gå. Men det där är sånt man får vänja sig vid, vill man vara fin får man lida pin! Vad tycker ni? stör färgen på platån er med eller är det bara jag som är knäpp?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej absolut inte, de var skit snygga!

2011-03-03 @ 20:13:49
Postat av: Angelica

Jag beställde dom i fredags och jag längtar tills jag får hem mina! Sen jag blev mamma har jag knappt gått i höga klackar, har mina kilklackar och ett par med 10 cm klack så jag vet inte hur det här kommer att gå :P Jag köpte svarta och tänkte ha dom när jag går ut i slutet av månaden.. Kanske man dör innan man ens kommit ut på krogen. :(

2011-03-05 @ 21:28:16
URL: http://mammatillnovalie.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Är sjukt sugna på ett par sådana där! Sjukt snygga!

Vad tycker du om dina, skickade du tillbaka dom?

2011-03-22 @ 18:00:53
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0