Flawless Skin



Sådär ja, nu är rummet rent och jag ligger här helt utslagen på sängen. Har även prövat mitt nya smink och det finns väl inte så mycket annat att säga än att- det var grymt! Märkte inte sådär jättestor skillnad om man jämnför med mitt id först, förutom att denna blir mer matt än vad id blir. Det är mer nu efteråt man märker lite skillnad, mattheten sitter i sig och den har inte glidit av huden! Vilket jag tycker är den enda nackdelen med id- att den lätt blir blank och att den glider av under dagen. Så jag får väl se vad jag tycker efter ett par dagars användning men just nu är det alla tummar upp! På bilden har jag endast dagcreme och Sheer cover över, samt lite rouge på kinderna. Peelade även mitt ansikte i morse vilket verkligen behövdes, massa små otäcka porer som jag alltid lyckas få, så nu är jag len som en babystjärt:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få se dig osminkad på en bild :D

2011-03-04 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0