New Hair





Och såhär blev resultatet! Vad tycker ni? jag är iaf nöjd! Det gula försvann en del under andra färgen men jag fick slänga i en kur med silvershampoo också, tur att man varit blond förut så man har sånt hemma! Tycker alltid det blir bättre när jag färgar håret hemma, har slingat det på salong typ 3 gånger tror jag och alla gånger har jag gått därifrån missnöjd och flera tusenlappar fattigare. Så numera färgar jag alltid det hemma, både snällare mot plånboken och det blir som sagt bättre på mitt hår. Haha om ni tittar på första bilden ser ni mina "småhår" mitt uppe på huvudet, dom där satans hårstråna växer bara inte ut och dom står alltid upp sådär, speciellt när det är nytvättat haha. Nu kommer snart älskling hit och självklart är Big Brother på! Ha en fin kväll så hörs vi imorgon! PUSS

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh , ser inte ens ut som att de varit något oranget alls, ser ut att ha blivit gjoort snyggt hos frisöör :D

2011-03-09 @ 22:24:52
Postat av: Emma-svar till anonym

Tack så mycket!:) kram!

2011-03-09 @ 22:35:30
Postat av: Anonym

gör du med slinghätta?

2011-03-10 @ 08:37:28
Postat av: big sis

snyggt! vilken tog du först? jag funderar på o göra lite jag oxå..så tips tack!!

2011-03-10 @ 09:02:28
URL: http://alizo.blogg.se/
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Ja jag gör med hätta:) kram

2011-03-10 @ 14:38:30
Postat av: Anonym

kan du snälla förklara exakt hur du gjorde? SÅ JÄVLA SNYGGT !!

2011-03-10 @ 17:31:02
Postat av: Emma-svar till anonym

Tack! Jag gjorde slingorna med hätta som sagt, slängde i den första färgen och lät den sitta, sen slöljde jag ur den och i med färg nummer två, när den hade suttit klart sköljde jag ur och la i silvershampo, sedan tvättade jag hela håret som vanligt. Om du ska slinga håret så kan du alltid testfärga en slinga i nacken först så du ser att det ine blir gult, har nämligen försökt färga håret med just denna kombination på andra och resultatet har inte blivit exakt likadant (eftersom allas hår är olika) Så testa som sagt på en slinga innan du slingar hela håret så du ser att färgen funkar på ditt hår!:) kram

2011-03-10 @ 19:03:51
Postat av: Anonym

tack så mycket! :D gud va snyggt de blev, du passar verkligen i blont!

2011-03-10 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0