Månadens sista dag

Hej på er! Känns som jag varit borta från bloggen en evighet fastän det bara är i ett par dagar, var ju som sagt på utbildning måndag tisdag i stockholm och igår jobbade jag hela dagen vilket även har gjots idag, jobbade från 07:00 till 18:00 idag så ni kan ju förstå hur seg jag är, speciellt efter att ha sovit så sjukt ruttet flera nätter i rad nu=/ Iaf, kursen var faktiskt jätterolig och jag lärde mig grymt mycket, fick mina diplom så jag åkte därifrån Nöjd, det var alltså Svenska spel utbildning som jag var på för er som undrar! När kursen var slut passade jag på att åka upp till city och kolla lite i affärer, fick ju dock bara 2 timmar på mig så jag hann inte alls med det jag ville men men, lite fick jag med mig iaf, så sjukt skönt att gå på stan själv, någon mer än jag som tycker det? älskar det verkligen, då kan man gå vart man vill,dröja hur man vill,vela hur man vill osv osv, hehe. Tänkte fatta mig kort, har lite som ska göras men först tänkte jag lägga mig o vila en liten stund, i morgon blir det troligtvis utgång med min Bella som jag inte träffat på år, taggad som fan e jag med tanke på hur kul det brukar vara när vi är ute:) Får se om jag hinner kika in något mer ikväll, ska även visa er det jag köpte vilket bland annat fick bli Världens godaste parfym, men om jag inte hinner ikväll får set bli imorgon för då är jag ledig!:)

Bjuder på lite bilder från Stockholm, fanns inte så mycket tid att ta kort faktiskt så sorry för det.

Puss på er!


Det mysiga hotellrummet





På kvällen när vi skulle ut och äta middag




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0