Kategorier

Har ju varit sjukt slarvig med att fördela alla inläggen i olika kategorier! Så nu har jag iaf tagit tag i det och gjort lite olika kategorier och placerat dom senaste inläggen i dom. Så hädan efter är det bara att klicka på exempelvis "outfits" om ni vill gå tillbaka och se något jag haft på mig, och "skönhet/make up" om det är något jag skrivit om i det ämnet som ni vill gå tillbaka till osv osv, ni fattar! Kommer ta evigheter att gå tillbaka till första början så jag får ta lite i taget och helt enkelt försöka att vara mer nogrann med att placera ut dom i olika kategorier från och med nu! Och för er som inte vet var ni ska hitta dom så står dom under listan med dom senaste inläggen här till höger:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du satsar på bloggen lite och fixar kategorier och bloggar bra för du är riktigt duktig på det!

2011-03-08 @ 00:12:22
Postat av: Emma-svar till anonym

Tack så mycket, vad roligt att du tycker det!:) Kram på dig

2011-03-08 @ 12:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0