Home

Hallå!
Idag har jag jobbat som ni kanske märkt, inga inlägg under förmiddagen:) Gick upp vid 6 i morse och åkte iväg med älsklingen. Jobbade dock inte så länge så det var skönt. Känner mig sjukt seg nu, haha efter en dags arbete? Nej men jag sov inge vidare inatt så jag var inte direkt pigg imorse när klockan ringde, Milad fick rycka mig i håret för att jag skulle komma upp. Får ta en powernap sen:)

Iaf, vädret är fint även idag vilket känns underbart! Har varit fint länge nu tycker jag och man börjar mer och mer skymta lite asfalt under all is, så går det i denna takt knackar nog våren på vilken dag som helst:) Och inte bara våren utan snart är det ju min födelsedag! Eller a, snart och snart, ungefär en månad kvar, men det är snart för mig haha:) Fick även hem två paket idag, visar er om en liten stund. Sitter och funderar fram o tillbaka om man ska ta o köpa lite hårfärg och färga, så jävla trött på mitt hår nu så det finns inte. Går nästan med toffs eller bulle varje dag för det känns så meningslöst att ens försöka fixa det, behöver en förändring!


Tänk när man var sådär fin i håret, bortsett från luggen. Hårfärgen jag syftar på:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0