H&M Summer




Gick in på H&M och fick se att dom fått in lite nyheter, och självklart var jag bara tvungen att beställa lite (ångest) , haha. Bland annat sakerna på bilden plus lite annat smått. Blev överlycklig när jag fick se att dom fått in den ursöta spetsvästen som jag väntat så på! Såg den på bilden brevid med Gisele för ett tag sedan och kände direkt att jag var tvungen att ha den, grymt föressten att H&M lyckats fått henne som modell.
Och den virkade/stickade bikinin sen, dör lite så fin den var:) hoppas den är lika fin irl som den ser ut att vara på bilden!

xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

jättefina grejer! men varför hittar jag inte bikinin på hemsidan, är den redan slut ? :S

2011-03-10 @ 21:48:10
Postat av: Emma-svar till sara

Hej! Det tror jag inte, modellen har en sån bikini fast i orange på bilden så du får trycka på den så kommer den upp i vitt ockdå:) kram

2011-03-10 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0