God morning

Hej på er! Gårdagen bestod av jobb hela dagen och när jag väl kom hem deckade jag i sängen och sov tills framåt kvällen, när jag väl skulle sova på riktigt sen så var det inga problem då heller,somnade på någon minut, så ni kan ju förstå själva hur trött jag var efter att ha gått upp halv 6 varje morgon de sista dagarna haha.

Idag fick vi iaf sovmorgon och jag vaknade upp i älsklingen famn och solen som lös in genom fönstret, nu börjar jag faktiskt tro på riktigt att våren är på väg! Har försökt tjatat på honom att åka till marieberg med mig men han orkar inte springa i affärer så vi får väl ta det en annan dag. Klockan fyra börjar vi jobba idag och imorgon blir det jobb hela dagen då med som det ser ut nu, sedan åker jag på måndag morgon och jag är riktigt j*vla nervös, ska åka tåg vilket jag gjort kanske en gång i mitt liv? och det var när jag var liten. Åker ju alltid bil vart jag än ska, sedan ska jag åka pendeltåg från stationen till dit jag ska, och jag har ungefär 20 minuter att ta mig från station tills dess att kursen börjar så ni kanske förstår varför jag nojjar, pinsamt att komma försent liksom. Usch, hoppas det går bra. Hem kommer man ju alltid så det spelar ingen roll , men det är just ditvägen och att komma i tid. Nej nu stressar jag upp mig själv igen, det går nog bra! :)

Har iaf precis gjort mig i ordning och nu sitter jag i morgonrocken och ska ta och gå ner och äta en stor frukost!
Vi hörs senare darlings, puss!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du körkort?

2011-03-26 @ 18:59:29
Postat av: Emma-svar till anonym

nej det har jag inte, men min pojkvän har ju körkort och oftast så åker ju jag och han till andra städer så det var så jag menade om du syftade på att jag skrev att jag alltid åker bil:)

2011-03-26 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0