Busy day

Hej hej hej!
Och förlåt får dålig uppdatering dom senaste dagarna, haha känns som jag sagt det varje dag den senaste tiden. Men men, sånt är livet för tillfället, upptagen med både det ena och det andra. I förmiddags åkte jag och älskling ut till marieberg och böt skorna jag köpte igår, fick ju se att det var en stor fläck på dom(!), inte fläck men tyget var typ avskavt, så jag fick byta dom. Sedan åkte vi på ett möte med jobbet, olika avtal som ska göras osv, fick även veta att jag måste åka på utbildning i stockholm runt den 28:e, helt ensam, boring:(

Efter det åkte jag hem till syster med mamma och mormor, fikade och pratade massa, mysigt som vanligt! Och nu ligger jag i sängen och inväntar älskling som snart kommer hit och tillbringar kvällen med mig. Har föressten blivit torsk på big brother, jag som tyckte det var så patetisk att man kunde ladda ner 24/7 och nu sitter jag själv och funderar på det? hmm. haha, trodde klockan var tio nyss och satte ivrigt på tvn och fick se att den bara var nio, vart helt sjukt besviken samtidigt som jag kom på att jag blivit beroende av ett j*vla skit program som trots allt är så himla underhållande, ja ja nog om det. Nu ska jag röra mig, Later huns!



Och i brist på roliga bilder så bjuder jag på två stycken egopics på en trött mig i nuläget:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: parang

hej emma du är så jäääävla fin haha jag blir galen på dig! blir ba finare med åren... :) haha du kanske inte minns mig men jag är parang, vi umgicks ju lite när vi va yngre =) lika fin dås mo du äru" gillar din blogg =)

2011-03-17 @ 21:18:10
Postat av: Emma-svar till parang

Nemen Hej! klart jag minns dig! Haha gud vad söt du är, tack så jättemycket! Hoppas allt är bra med dig! Längesen man såg dig, Kram!

2011-03-17 @ 21:33:37
Postat av: parang

tack det är fint med mig! Hoppas detsamma med dig. Ha det jävligt bra nu! =D

2011-03-18 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0