3 Mars

Hallå!
Idag vaknade jag upp av härliga solen som lös in på min säng, nu måååste väl ändå våren vara på gång! Har en lite fullspäckad dag idag, ska fixa lite ärenden nu på förmiddan och sedan ska jag ner till sjukhuset och hälsa på bebisen. Senare mot kvällen blir det myskväll med min prins, ska laga god mat som det ser ut nu (om man inte blir för lat och går ut o käkar som vanligt) nej då, skämt å sido, han ville ha taccos idag så självklart ska jag fixa det, haha konstigt att han just ville ha den enda maträtten jag klarar av att fixa med ett ätbart resultat? hmm.. hahaha sist jag skulle försöka mig på något mer "avancerat" så vart det inge vidare, gjorde klyftpotatis med något kött till (minns inte vad) och den första tuggan hann bara in i munnen på han innan den kom ut igen, det var klyftpotatisen de var fel på och då var dom ändå köpta och inte hemmagjorda,men dom smakade fan inte bra den gången men jag fortsätter skylla på att det var tillverkarens fel, haha ni ska se blicken jag får av honom varje gång jag frågar om jag ska göra klyftpotatis.. man undrar ju hur de här ska gå i framtiden:)

jaja, nog om mat nu..börjar bli hungrig:) haha. Ska röra mig nu så får vi höras lite senare.
Puss! 


Just nu, ska ta en bättre bild på dagens senare om jag hinner:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0