22.25

Hej på er, och förlåt för grymt dålig update idag! Kom nämligen hem för bara en stund sedan, blev kvar väldigt länge. Trevligt var det iaf att träffa hela släkten o äta massa godsaker:) Just nu ligger jag och älskling i sängen o tittar tv, ska nog försöka sova tidigt idag för imorgon ska vi upp och jobba! Har sjukt ont i huvudet också så känner att jag avrundar här så får vi se om jag kikar in något mer senare ikväll, annars hörs vi igen i morgon! Dessutom har jag varit så dålig idag att jag inte ens hunnit tagit någon dagens. Men bjuder på tre bilder från kalaset iaf:)

Puss&Kram


Födelsedagsbarnet som var utklädd till pirat.
Haha han lyckas alltid ge mig ett sånt "äkta" smile när jag ber om det.


Och jag gled runt och mös med lilla prinsen i famnen, lite halvsuddig bild men iaf.


ZzzZzzz

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre för jacka du har på dig på bilden då du håller den söta bebisen ? kan du inte visa hela tröjan/jackan? :) Kram

2011-03-06 @ 23:36:32
Postat av: Emma-svar till anonym

Absolut, ska ta en bättre bild på den imorgon:) kram!

2011-03-07 @ 00:14:09
Postat av: emily

åååååh va sööt han e!!! lilla goo griis juuu :)))

2011-03-07 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0