21 Mars

Ny vecka och jag mår ungefär lika som igår, men men det blir väl knappast bättre av att ligga och tänka på det.
Igår spenderade jag kvällen tillsammans med min älskling, vi tittade big b och mös, tidigt imorse åkte han till jobbet och jag fick fortsätta sova. Går fortfarande omkring i pjamas, rummet är fortfarande stökigt och jag själv ser ut som en mupp, jag låter allt stå stilla för tillfället för jag orkar verkligen Inte ta tag i någonting, även om jag borde, får helt enkelt hoppas att den här j*vla förkylningen släpper snart så jag kan ta mig ett ryck och fixa till allt som behöver fixas. Just nu ska jag iaf ta mig lite mat och efter det lägga mig i ett bad.

Later babes♥

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0