20.35

Hej på er!
Allt bra? Med mig är det iaf på bättrings vägen, har även lyckats jobba idag och sprungit omkring på olika möten osv. Skönt att få komma ut lite även om jag inte mår helt hundra, har legat hemma i ett par dagar nu och jag står inte ut, verkligen det värsta jag vet! I morgon blir det jobb åter igen, det börjar bli riktigt kul nu faktiskt, kan i princip allt som man bör kunna och då blir det ju samtidigt roligare. På måndag åker jag även iväg till sthlm på utbildning som det ser ut nu, helt ensam! Lite nervöst men det blir spännande, tycker om att göra saker själv ibland så det går nog bra, bara hoppas jag hittar dit jag ska osv :) Om en stund kommer min älskling hit och myser med mig, vi ska kolla Big b och sedan blir det sova, är helt sjukt trött redan nu, har inte ställt om riktigt än för dessa tidiga mornar när jag tvingas upp redan halv 6 (!) hehe. Ska ta och hoppa in i en snabb dusch nu så får vi se om jag kikar in mer ikväll. Puss så länge

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0