18:37

Hallå!
Sen uppdatering idag, har varit upptagen hela förmiddagen så det är därför, åkte bland annat till banken med älsklingen för att fixa lite småsaker till jobbet, och nu sitter jag är igen. Lite tom på inspiration känner jag, händer inte så mycket i livet för tillfället därav dom tråkiga inläggen, jobbar,äter,sover osv osv,same shit varje dag, men det är väl så i vuxenvärlden hehe. Känner att något kul måste ske och det är snarast. Pratade med Bäcker om att göra något i helgen så we´ll see, ingen utgång eller så men kanske samla upp alla tjejer och hitta på något skojigt, det var länge sen!

Tänkte ta o klicka en dagens till er nu:)
Later babes


xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie Nyman

Mycket fin! Hårfärgen blev kanon bra.

2011-03-10 @ 18:42:50
Postat av: Emma-svar till Sofie

Tack så jättemycket! Var lite kluven imorse när jag vaknade, man är ju alltid lite ovan sådär i början, så det känns skönt att höra att andra tycker det blev fint iaf:) Kram på dig!

2011-03-10 @ 18:55:23
Postat av: Sofie Nyman

Förstår dig. Men har du inte haft liknade hårfärg innan? Har också velat haft samma färg, men inte vågat färga :p

2011-03-10 @ 18:58:59
Postat av: Emma-svar till Sofie

Jo jag har haft denna färg många gånger, brukar variera mellan brunt och denna ,och sedan blir det alltid blondare på sommaren. Men jag tycker alltid man känner sig osäker i början, när man är ljus vill man gå tillbaka till mörkt och tvärt om. Jo det sliter ju en del på håret så man kan ju ine färga och färga tillbaka osv osv hela tiden, men du kan ju alltid testfärga en slinga i nacken bara för att se så färgen blir fin, om det är det du tvekar över:) det brukar alltid jag göra, speciellt när jag ska bli brun så jag ser att färgen inte blir alldeles för mörk.

2011-03-10 @ 19:07:36
Postat av: Sofie Nyman

Ja men precis. Jag har ju bytt hårfärg nu från blond till ljust med ljusbruna slingor i. Men känner att jag just nu vill göra någon annan färg ige, men vet inte vilken. Jaja vi får se :p Tack för tipset iallafall :)

2011-03-10 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0