13 Mars

Hallå hallå!
Jo jag lever, för er som börjat undra, har bara haft lite fullt upp. I förrgår jobbade jag och sedan spederade jag hela kvällen hemma hos min pojkvän med hans familj, det blev grillning med massa god mat osv, jättemysigt! Och gårdagen bestod av jobb hela dagen igen och sedan spenderades kvällen med Emelie, hon sov även kvar till idag och imorse åkte vi upp till stan och kikade lite och det blev även mat på Hellas, hur gott som helst! Sedan åkte jag förbi jobbet en stund och nu har jag landat här, finally!  Så, där har ni min helg hehe.

Ikväll blir det mys med min älskling och imorgon ska jag nog jobba, nu måste jag tvätta håret för det hanns inte med imorse. Puss så länge



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0