09.03.11

Aloha!
Hur mår ni? bra hoppas jag:) Idag har jag jobbat, och för första gången så var jag inte överdrivet trött imorse när jag skulle upp, trots att det var ungefär kvart i 6 haha, så det var skönt! dagens planer är inte många faktiskt, ska bara vara hemma och ta det lugnt. Vädret har varit sådär idag, fick även höra att det ska komma ännu mera snö?! wtf, jag som trodde våren var på ingång. Förhoppningsvis så smälter det väl bort lika fort som det kommer, eller förhoppningsvis så kommer det inget alls men iaf:)

På tal om ingenting såg jag en riktigt grym film med mamma här om dagen, tror den kom ut som hyrfilm idag(?), Hämnden heter den och är en svensk/dansk film med Persbrandt i huvudrollen. I början var den lite halvseg men den blev riktigt bra mot slutet tycker jag, den har även vunnit en golden globe om jag inte minns fel? Så alla tummar upp, helt klart något ni måste se!

Nu måste jag rusa, ska iväg o fixa en sak.
Puss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0