Well hello there

H h h hejsan.
Yes jag lever, haft en riiiktigt lång bloggtorka bara:) vilket beror på en hel del saker såsom datorproblem samt fullspäckat liv.

Hoppas allt är bra med er alla iaf, kul att så många tittar in fortfarande fastän inget nytt inlägg dykt upp på sisådär en månad eller något?
Jag har iaf haft det underbart den senaste tiden, det mesta flyter på som det ska. Min jul och nyårsafton var perfekta, jul firades med min familj och älsklingen med massa fina julklappar och god mat, och nyår firades med han och hans familj, hur trevligt som helst.

En hel del födelsedagar har även firats, runt lucia firade vi Nathalie som fyllde år, det blev utgång och en riktigt lyckad kväll, sedan har även min älskling fyllt år vilket också resulterade i utgång samt ett litet surprise party,galen kväll det med:) igår firades kusin som egentligen fyller år idag vilken även min fina vän Emily gör, men henne firar vi på onsdag med förfest och även då, utgång. Haha många födelsedagar såhär i slutet/början av året. Får vänta ett par månader till tills det äntligen är min tur:)

Som ni kan se, en hel del har hänt, och självklart ska jag visa lite bilder på mina små turer, sen är det dags att fortsätta kolla på satc, fick boxen i julklapp, har velat ha den i evigheter men har aldrig fått tillfälle att köpa den, och vad kan jag säga? im stuck. Inne på 4:e säsongen av 6 och jag börjar redan bli ledsen att det snart är slut på avsnitt. Dock vet jag hur jag funkar, jag kommer börja om på första avsnittet igen när jag kollat igenom alla, har ju trots allt redan sett alla avsnitt säkert 2-3 ggr på tv haha, men hur bra är det inte?

Här kommer lite bilder på min senaste tid






har haft söta små "förfester" i mitt rum medans vi gjort oss ordning




och såhär såg vi ut en kväll, bytit hårfärg har jag också hunnit med


har haft fina party make-up´er


Spelat lite på maskiner , dock utan vinst


Fixade överraskningsfest till min prins, jag och nathalie flippade
ur lite med serpentinerna



Birthday cake


Tequila race


Som sagt, serpentinerna fanns överallt, även i bålen


Det sköts fyrverkerier, och fotograf som jag är,
 vilken bild jag lyckades fånga, ser ut som en raket:)


Födelsedagsbarnet och en glad Nathalie:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Gentiana

vad är det där som ser ut som stjärnor i bålen? :P

2011-01-06 @ 18:56:29
Postat av: Emma-svar till Gentiana

Det är stjärnfrukt:) finns att köpa på dom flesta mataffärerna.

Kram

2011-01-07 @ 15:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0