19.04

Kom hem för en stund sedan efter en heldag tillsammans med Bella på Marieberg.
Gick runt o kika i affärer,prövade massa skojigt och åt mat osv osv, jättetrevlig dag!
Speciellt mycket shoppande blev det dock inte, lite påfyllning i sminkväskan bara annars inget speciellt.

I morse blev det att gå upp tidigt till vårdcentalen äntligen, har skjutit upp det länge som fan.
Har haft ont i bröstkorgen under en längre tid och det var någon typ av inflammation i bröstmuskeln(?)
Så ska äta lite piller som förhoppningsvis ska hjälpa och sedan även smörja med någon kräm jag fick utskrivet, så var det med det:)

Kände ångest när jag åkte från marieberg, det var många plagg som gärna hade fått följa med mig hem men nja, måste fundera lite till, plånboken är inte heller som tjockast för tillfället:)
Bland annat hittade jag en apsnygg kavaj inne på H&M som skulle vara grymt snygg till väskan jag beställde och visade er igår, får ta mig en funderare på det.

Ett annat plagg som jag tycker är snyggt är byxan nedan som jag o Bella prövade inne på bikbok, jag prövade ett par beiga och bella ett par svarta, men varför känner man sig så jävla ugly i dom?
haha vi stod o skrattade i ett år åt varandra och vi skippade dom till slut, vad tycker ni om gubb-brallan,
hiss eller diss?









Dagens måltid, tjooockt men fan så gott:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen Göööööööh hahhah. kyss pårej pullan

2011-01-31 @ 20:36:48
Postat av: emma-svar till bella

hahaha mumsiga vi ser ut va, kyss på dig kompis

2011-01-31 @ 21:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0