Todays

Kom hem alldeles precis, var på kalas hemma hos faster som fyllde år, mysigt som alltid o träffa alla, det var länge sedan, massa gott att äta blev det också, lite för mycket dessvärre haha.
Just nu ligger jag parkerad i min säng med datorn i knät o lyssnar massa bra musik, imorgon bitti blir det lite jobb i några timmar (min sista dag innan det ska stängas igen) så sen är det ut att söka nytt jobb som gäller för mig, borde ha satt igång redan men lat som man är så har jag inte gjort det ännu.

Det var ju grymt länge sedan jag la upp en dagens så tänkte passa på att göra det.
Såhär ser jag ut idag:)


Skjorta-Bikbok (gammal)
Vitt linne- Gina
Jeans-Gina

xoxo

Kommentarer
Postat av: sandra

heej! Du är så himla vacker och verkligen FELFRI HY!! Vad gör du för att få så fin HY KVINNA!! haha Vet du något bra emot finnar eller allmänna tips förutom typ dricka mkt vatten haha.. Och har du några tips på bra kläd hemsidor på nätet? KRAM

2011-01-23 @ 20:42:43
Postat av: Emma-svar till sandra

Hej! oj tack så jättemycket, helt felfri är den absolut inte, har mina dåliga dagar också dock har jag turen att inte drabbas av så mycket finnar, vilket jag aldriv haft sp bra medel/krämer mot det är inte min starkaste sida dessvärre. Dock kan jag tipsa om hur jag sköter min hud, inget speciellt faktiskt jag somnar med sminket på också ibland så det är inte så att jag lägger ner timmar på krämer osv hehe. Men, jag försöker som sagt att tvätta ansiktet varje kväll och morgon, just nu använder jag neutrogena ( ansiktstvätt, ansiktsvatten och kräm) finns att köpa på apoteket för en ganska billig peng! De funkar faktiskt väldigt bra på mig och huden ser faktiskt fräschare ut. Jag går aldrig på ansiktsbehandlingar eller liknande men brukar ca 1-2 gånger i veckan peela mitt ansikte med en ansiktspeeling och en mjuk svamp. Finns även peeling från neutrogena att köpa på apoteket. Detta tar bort all död hud och synliga porer. Blev ett ganska långt svar men det är som sagt det tips jag kan ge, men som sagt det är svårt för mig att veta då jag inte har "problemhy" och det där med att dricka mycket vatten vet jag inte, jag dricker väldigt sällan vatten och jag får varken mer/mindre finnar av det:) Till frågan om bra klädsidor så finns det ju otrligt många, dock är mina favoriter de vanligaste som du säkert redan hört talas om- H&M, Asos.com , Forever21, Chicy.se , nelly.com osvosv. Mest dom jag kikar på när jag letar kläder iaf!:) hoppas du fick någorlunda svar på dina frågor! Kram på dig

2011-01-24 @ 00:01:26
Postat av: rose

Hej! Riktigt snygga jeans undrar vad dom heter så man kan dra och köpa dom på Gina?



Kram

2011-01-24 @ 19:50:52
Postat av: Emma-svar till rose

hej! de heter kristin zip (eller något liknande) och de kostade 499.- Vet inte riktigt om de mörka finns kvar i butik då jag köpte dom för några månader sedan, men de har fått in dem i en ljusare färg som jag också har, dom är jättefina dom med! Kram!

2011-01-24 @ 20:07:26
Postat av: Amanda

Vart jobbar du? :)

2011-01-25 @ 01:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0