Princess and the pea

Aloha
22a januari , dagarna bara springer förbi känns det som.
Vaknade upp förut i min älsklings famn, så det blev en underbar start på min dag iaf.
Igår blev det äntligen sängshopping, tog sin lilla tid men hittade en som vart alldeles perfekt tillslut, skippade sängstommen som jag så gääärna ville ha, blev tvungen att inse att det skulle bli lite för trångt i mitt rum med den, så den får helt enkelt vänta tills vi flyttar till eget!
Så länge fick det iaf bli en maffig continental säng, köpte en som var bredare än min förra eftersom jag och min pojkvän alltid bråkar om att den ena tar upp hela sängen med ben o armar osv osv,skumt nog eftersom min förra ändå var 1,60, tydligen räcker inte det när vi båda helst ligger tvärs över hela sängen haha,så som sagt lite bredare och Betydligt mycket högre! Jisses säger jag bara, man får typ klättra upp i den haha, så jag kände mig ungefär som prinsessan på ärten inatt när jag sov, inte ens chanel kan hoppa upp längre utan lite hjälp från mig.
Ska försöka slänga upp en bild senare så ni får se på den:)

Medan vi ändå var ute och åkte i marieberg passade jag på att hoppa in en snabbis på skopunkten, och kom ut därifrån ett par skor rikare, visar er senare:)
Pojkvännens reaktion lät såhär- Ännu ett par? tror du att du är Carrie i Satc eller?
hahaha! märkte att jag kanske tittat liiiite för mycket på alla avsnitt om till och med han börjar hänga med.
 Dock köper jag alltid skor för rimliga priser, och på så sätt kan man ju unna sig flera par!

Hum dagens planer då, none.
Ska iaf spendera lite tid men min älskling så vi får väl se vad vi hittar på.
Later





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0