Måndag

Kom hem från jobbet för en stund sedan, skönt att sluta tidigt!
Att gå upp tidigt imorse var dock inte lika skönt när man varit ledig så länge haha, det tog emot vill jag lova.
Just nu ligger jag iaf i sängen med datorn i knät o Chanel på magen, mysigt mysigt.
Känner att jag bara vill krypa ner under täcket o sätta på någon bra film men något inom mig säger att klockan är för lite för det! så det får vi ta senare när älsklingen kommer hit , det var länge sen vi hyrde något, vi åkte ju ner här om dagen men då hade dom precis stängt, så nu är det dags för lite hyrfilmer och filmmaraton hela natten:)


På tal om film så gick vi på bio igår, vi tittade på love and other drugs, och måste faktiskt säga att det var den bästa filmen jag sett på riktigt länge! Den hade allt det där man vill ha, den var både rolig, sorglig,romantisk osv osv. Alla tummar upp, så ni som inte sett den spring iväg o gör det!:)





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0