Isadora






Detta var vad som fick komma med mig hem, ett nytt solpuder från Isadora, Bella som tipsade mig om denna och den var faktiskt riktigt bra, perfekt nu till våren när man vill ha lite extra färg i ansiktet.
Sedan fick det även bli ett läppstift/gloss, har letat lääänge efter en speciell färg och inte fasiken hittar jag den någonstans! Vet att det finns ett par från MAC som ser ut att vara i precis rätt färg, men då jag inte vet någon butik i örebro som säljer MAC´s produkter så får jag skippa det så länge, men denna från isadora var också fin, nästan i den färgen jag är ute efter, ville ha ett som är väldigt naturligt/nude färgat, denna var något mörkare men den blev fin på!

Pudret kostar 125kr och stifter 115kr

Btw, om någon utav er vet någon butik som säljer MAC (i örebro) så säg gärna till vilken:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina du! vad är det för nr på läppstiftet o pudret? kram sandra

2011-01-31 @ 23:36:30
Postat av: Emma-svar till sandra

Hej! Det är nummer 45 på pudret och nummer 10 (champagne) på läppstiftet:) kram!

2011-01-31 @ 23:46:44
Postat av: sara

vart har du köpt din balklänning? så himla fin

2011-02-08 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0