25.01.11

God morgon på er, yep jag vaknade alldeles för en liten stund sedan, så nu känner jag mig riktigt utvilad!
Kanske lite för utvilad, har en grov huvudvärk, antagligen för att jag sovit för länge hehe.
jisses vad bra jag börjar sova i min nya säng iaf, dom första två nätterna hade jag lite ont i ryggen, antagligen för att den var ovan men nu sover jag som en stock, skönt!

Nog om sovande, ska ligga o stäcka lite på mig i sängen innan jag sätter på mig skorna och tar ett pass på löpbandet som jag förövrigt har varit väldigt duktig på att använda. Trodde det skulle bli en sån där grej som bara står och tar plats men har faktiskt kört i princip varje dag sedan det köptes, så det känns great!

Efter den blir det ett varmt bad, ska köra en helkur idag med inpackning, peeling,ansiktsmask, fixa naglar osv osv, det behövs och man får passa på när man inte har något för sig!

Later


Min lilla älskling , haha hon har någon typ av fetisch på att bita på fingrar och framförallt tår



xoxo

Kommentarer
Postat av: kristin

hej! vart köpte du löpbandet och för hur mycket? :D

2011-01-26 @ 21:54:26
Postat av: Emma-svar till kristin

Hej! jag köpte det på rusta, kostar 2500 kr, det är i princip exakt likadant som finns att köpa på clas ohlson osv för 4000kr bara att det är ett annat märke och att de är billigare, men de har axakt samma funktioner osv:) kram

2011-01-27 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0