23 februari

Hjälp vilken lång sovmorgon det blev för min del! haha det var inte meningen, vaknade typ, nyss?
Skönt var det iaf, nu är jag riktigt utvilad:)

Solen skiner även idag, och när man sitter inomhus och tittar ut kan man inte låta bli att bli sugen på en lång promenad. Sen när man väl stoppat ut en fot i kylan vill man snabbt dra sig tillbaka in igen, åhh vill ha vår nu! Känns som jag tjatat en hel del om det nu men f*n vad trött jag är på vintern alltså. Tänk när man kan dra på sig skinnjackan och solbrillsen och sätta sig på en uteservering och INTE frysa, hur härligt?
Nog det som är det tråkigaste med vintern, känns som det inte är någon ide att ens försöka sig på en snygg outfit eftersom man ändå måste täcka den med en stor vinterjacka och boots/uggs till. 

Nog om tjat ang våren, den kommer väl när den kommer, vilket säkert blir i maj någongång:(

Dagens planer är iaf inte många, har ingenting planerat faktiskt, men jag håller er uppdaterade:)
Nu ska jag försöka dra mig från min apsköna säng och göra mig ordning.
Hörs senare, puss.


Jag o mina fina vän Bella en aprildag förra året, då minsann var det vår, hoppas på det detta år med!



 
 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0