Bilder som väcker minnen

Satt alldeles nyss och bläddrade igenom lite olika mappar på datorn. Fastnade vid våran Turkiet mapp från i somras, längtar tillbaka! Varje bild väcker ett speciellt minne som bara vi två vet om, sjukt hur en bild kan påminna om en hel händelse/stund.

En utav bilderna som iaf får mig att skratta är den när vi håller våra händer i form av ett hjärta, och sedan är det ett fallskärmspar i mitten, hahaha. Det var nämligen så att året innan, när vi också var i turkiet, så åkte vi just denna typ av fallskärm (efter båt ni vet) och min syster som var med skulle ta kort på oss. När vi sedan var klara fick vi se att hon hade tagit kort på fel par! hahaha, och eftersom jag bajsade på mig första gången vi åkte så vägrade jag göra det igen detta år. Så en dag när vi låg och solade på stranden fick vi se ett par som åkte, så vi formade våra händer som ett hjärta och milad kom med iden att vi kunde säga till folk att det var vi som var där uppe i luften och att dom hade lyckats klistra in våra händer i bilden också,eftersom vi inte hade några bilder på oss från året innan. hahaha sötnos!























xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0