Trött

Hallå där
En trött Emma som skriver för tillfället. Har haft fullt upp hela dagen därav den sega uppdateringen, mår bajs också, både ont i magen o grov huvudvärk så känner att jag bara vill krypa ner under täcket och sova, haha inspirerande inlägg?

Dagen började iaf med att stiga upp klockan 07.00(!) i morse, och åka iväg o jobba. Vi blev kvar till 5 tiden nångång men roligt var det iaf! Somnade sent igår kväll också så det kan ju bero på det att man är sliten idag. Sen har jag ju varit "arbetslös" i ett par veckor nu så man har blivit bortskämd med sovmornar!
Men det blir nog kalasbra när allt är klart!

Dum som jag var så tvingade jag upp mig själv på löpbandet i en halvtimme och det kändes faktiskt bättre när jag väl stod på det, när jag sen klev av blev allt dock hundra gånger sämre än innan så efter en iskall dush ligger jag lite halvt utslagen här på sängen. Ska strax ner o äta mat, mamma står o lagar kyckling och det luktar sjukt gott i hela huset, och jag e utsvulten!

Får väl se om det blir något mer inlägg under kvällen annars hörs vi igen imorgon och så hoppas jag att jag mår bättre då! Pussokram


xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande, håller du på att starta eget eller? Vi är ju jätte nyfikna berätta :)

2011-02-20 @ 10:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0