Tisdag

Dåligt med inlägg idag, har jobbat hela dagen så det beror på det, har ju egentligen slutat men fick hoppa in extra idag vilket jag egentligen absolut inte orkade. Så nu ligger jag här helt död i sängen, känns som jag sov typ 30 minuter inatt, somnade sent och vaknade varannan timme av skumma drömmar, så tror det får bli en tidig kväll idag om jag ska kunna vakna upp och vara mig själv imorgon igen , just nu är jag bara irriterad o allmänt pissed off på allt.

Nej hörni, ni får som sagt ha överseende idag, bäst att avrunda här så det inte blir ett tråkigare inlägg än vad det redan är , ska ta o gå några km på bandet istället:)

Pusstja


och när jag ser denna bild med nyplockade ögonbryn så påminner jag mig själv ännu en gång denna vecka att det är hög tid att göra det nu igen! fyfan har ju  typ mc donalds i pannan,nja inte riktigt så illa men nästan.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaaaackerrrrrr! åhh du dödar mej

2011-02-03 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0