The Perfect Base








Smashbox photofinish primer, finns att beställa och köpa på bland annat kicks.se/kicks

Sheercover foundation färg Buff, finns att beställa på sheercover.se



Detta har jag precis beställt hem! Fick ett tips om att man faktiskt kunde köpa enbart sheer covers foundation och inte hela paketet, så det skyndade jag mig och beställde hem. Alltid svårt att veta färg när man beställer via internet men de hade en ganska bra karta så man kunde se vilken nyans som passade bäst för olika hudtoner. Jag tog färgen Buff som är en medium nyans och passar de med varm hudton, sedan fanns det även nyanser för de med kallare hudton. Jag beställde även Smashbox pfotofinish Primer, har prövat en hel del olika den senaste tiden och för ett tag sedan fick jag med mig en test från kicks på denna från smashbox och jisses säger jag bara, absolut den bästa jag prövat! Har även prövat Light versionen ifrån samma märke men jag tycker inte alls den var lika bra som orginalet, så den fick det bli! Nu är det bara att vänta tills dom kommer, självklart kommer jag lämna omdöme då.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0