Tattoo



Jag har sjukt länge velat göra en tatuering på revbenen, en text.
Det svåra med text är ju bara att man ska göra något man inte kan ångra.
Som den jag har i nacken - Carpe Diem, gjorde den för ett par år sedan och då var det inte många som hade den. Nu har ALLA den och dessutom sitter meningen på varenda möbel eller heminredning som finns, vilket har gjort den otroligt tjatig, det är synd men det är ju trots allt en fin mening.

Nu har jag iaf hittat en text som känns rätt, har letat otroligt länge och velat fram och tillbaka och man måste ju som sagt tänka på att den ska sitta där hela livet.
Så nu tror jag iaf att jag ska ta o göra den så den har läkt klart tills sommaren! Måste bara få en liiiten gnutta mer mod i mig haha, har hört att revbenen är det stället på kroppen som gör ondast också?

jaja, we'll see about that. Otroligt snyggt är det iaf.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0