Student 2011

Och börjar inlägget med att säga- jag vill också!
Allt fixande innan och alla förberedelser, hur kul var det inte? För att inte tala om själva dagen i sig.
Dock minns jag det största problemet, klänningen.
Förra året minns jag att det faktiskt knappt fanns några snygga klänningar som passade till studenten.
Jag beställde hem, köpte i affär,prövade fram och tillbaka och bestämde mig, ändrade mig och tillslut bestämde  jag mig haha..

I år har jag dock sett en hel del fina klänningar både i affär och på olika hemsidor, och varje gång tänker jag- varför fanns inte den förra året? haha.
Det enklaste är ju självklart att köpa sin klänning i affär, då kan man pröva direkt osv. Men hittar man ingen man gillar är ju alla internet sidor en bra lösning. Satt o kikade lite på en av mina favvo sidor Asos.com och hittade lite klänningar för olika smaker.



Min favorit är helt klart den vita spetsdrömmen längst ner till vänster





xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du tipsa med lite vanliga kläder du tkr är snyggt på den hemsidan?=)

2011-02-22 @ 10:06:02
Postat av: Malin

haha, jag tänker precis likadant! Tänk om den klänning funnits förra året eller dom skorna.. Eller om man hade gjort håret si eller så istället.. Kul hade vi i vilket fall som helst! :))

2011-02-24 @ 12:55:04
URL: http://malinkihlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0