Sheer Cover

Som alla säkert redan vet så använder jag ID bare minerals smink, och jag är supernöjd med det, absolut det bästa jag prövat! Dock är jag en sån som älskar att testa på nya saker så jag har länge funderat på att beställa hem en sheer cover foundation, bara för att testa. Har hört sjukt mycket bra om den och många tycker till och med att den är bättre än ID. Vet inte om jag vågar tro på det men om så är fallet är det ju grymt. Skulle iaf vilja testa på den men på deras hemsida verkar det bara finnas stora paket med massa andra saker också som känns lite onödigt om det visar sig vara sämre än det jag redan har. Så vi får se hur jag gör, någon utav er läsare som testat? vad tyckte ni isf?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Kan inte du ta och visa bilder på ditt rum? :D Jag kan tänka mig att du har ett jätte fint rum

2011-02-20 @ 15:24:01
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej där! Jo det kan jag absolut göra, jag la ju upp en bild på en liten del av mitt rum för ett tag sedan, men självklart ska jag försöka fota hela rummet! Kram

2011-02-20 @ 15:52:51
Postat av: Anonym

Hej, ja har provat det. Tycker den är väldigt bra, men har man lite problem hy känns de som att den inte sitter så bra under en hel dag och blir lite ofräsch men mer om man har akne eller finnar .. men du som har så fin hy kanske de skulle passa super till!

2011-02-20 @ 20:39:40
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! tack för svaret! Det är lite det jag känner med id (enda nackdelen) att den glider av under dagen så man måste bättra på den. Men har hört att sheer cover ska vara lite mer täckade och sitta på lite hårdare så jag vet inte, det skiljer väl sig som sagt från person till person:) så vi får se hur jag gör,tack iaf för svaret. kram!

2011-02-20 @ 23:08:29
Postat av: Anonym

Jaa precis, från person till person med olika hud typer, de går ju att köpa puder foundationen för sig, eller köpa ett paket och köper man paket så kan man skicka tillbaka om man inte är nöjd och få pengarna tillbaka!kul att prova nytt ibland.. men ska jag tipsa ett jätte bra puderfoundation så är det kanebo sensai !

2011-02-20 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0