Poem

Aw, fick denna fina dikt skickad till mig för en stund sedan av min pojkvän som hade skrivit den helt själv.
 hur söt? Tack hjärtat♥



Klockan börjar närma sig ett viktigt klockslag
Där två blir en med ökade hjärtslag
Fjärilar som aldrig förr flyger runt i kroppen och gör en svag.
Dikter, blommor, ljus och choklad, som extraknäck för att göra en perfekt dag.
Sida vid sida kollar vi på en solnedgång
som lyfter oss från backen och ökar våra andetag.
Svävande i luften och allt som heter tid försvann
Tackar Gud för ängeln som jag fann
Tror jag drömmer, blundar mina ögon sen öppnar dom och hon är kvar i min famn
Detta är bättre än en dröm för kärleksagan är sann.
Får en vinnarkänsla som får mig att känna att ingen kan skilja oss från varann
Och detta min vackra är en bra början på en alla hjärtans dag.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0