Pain in my legs

Aloha!
Kom hem för en liten stund sedan, har varit så duktig och jobbat idag, ända sedan klockan 9. Och smärtan i benen nu vill jag inte ens prata om, får alltid sjukt ont i knäna när jag stått upp länge, måste defenitivt gå och köpa mig ett par ordentliga skor, haha låter som värsta gnäll kärringen! Hade iaf en superdag med min älskling, åkte iväg o handlade in grejer från grossisten och sedan även på lunch tillsammans osv, så kul att jobba ihop! Haha så säger jag nu, får se vad man tycker om ett tag, kanske man går varandra på nerverna bara av att säga hej haha. Nej då, så blir de nog inte:)

Har ju fått lite frågor ang vad det är vi börjat jobba med osv och jag har ju inte gått in på det så djupgående vilket jag inte tänker göra nu heller då allt inte är riktigt klart. Men det är nämligen så att vi håller på o köpa en spelbutik som vi ska jobba i tillsammans osv, så just nu är vi där o provjobbar lite för att lära oss alla system oså och sedan tar vi över nån gång i april om allt går rätt till:) Så då blir de work varje dag..

Nu ska jag ta o hoppa i mysdressen o titta tv
Later



xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Känner ni inte för att gifta er snart, är det något ni pratat om? Och en annan fråga, Om du fick välja var som helst i sverige att bo var hade det varit då? eller skulle du kunna tänka dig att bo i örebro hela livet?

2011-02-28 @ 19:21:40
Postat av: Emma-svar till anonym

Ja det är superkul! hehe vi har pratat om det såklart men det får nog dröja lite! Jag känner fortfarande att jag är ganska ung osv så det gör inget om det väntar:) Oj vilken svår fråga haha! En del av mig känner att jag absolut inte vill bo här hela livet, utan i någon annan stad, dock skulle det kännas så ensamt tror jag, har ju alla mina vänner och familj här. Så jag vet inte, det skulle nog kännas svårt att flytta från dom. Men om jag bortser från det skulle jag absolut kunna tänka mig någon storstad som stockholm eller Göteborg eller något sånt:) kram!

2011-02-28 @ 21:10:27
Postat av: Anonym

Skulle du kunna förlåta en kille som varit otrogen?

2011-03-01 @ 19:31:30
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej sandra, antar att du heter så eftersom din mailadress var så:) Det beror alldeles på sitationen och om man ska svara sådär på rak arm så nej, det är det värsta man kan göra mot den man är tillsammans med såklart. dock beror det som sagt på situationen tycker jag. Och vart man själv drar gränsen för vad som är otrohet. Sedan tycker ju vissa att det är otrohet fastän man kanske gjort slut under en period medans vissa tycker att det faktiskt inte är det. Så som sagt, allt beror sitationen. Dock skullde jag aldrig förlåta/ta tillbaka min kille om jag misstänkte att det fanns känslor inblandade, då är det ju helt plötsligt inte en "dum grej" som hände längre utan faktiskt något som personen kanske vill göra innerst inne. :)

2011-03-01 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0