Old becomes New













Visst blev det fint? Är supernöjd! Eftersom jag hade så mycket nitar över så fixade jag även till en annan väska  (den nedre) med en nitkant. Nu piffar de upp vilken tråkig outfit som helst! Ett bra tips om ni har någon gammal väska / plagg som ser lite sådär halvtråkigt ut. Nitar kan ju aldrig bli fult och dessutom kan man ju sätta dem i olika personliga mönster så att man blir helt ensam om sin väska/plagg. Nitar finns att köpa i sjukt många olika storlekar modeller och färger på nästan alla hobbyaffärer. Dock ska man nog försöka dela upp tiden lite och inte sitta och kämpa för att bli klar under en kväll,då mår inte fingrarna bra dagen efter kan jag lova. Men det var det värt! 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice det blev :) kram

2011-02-17 @ 15:36:08
Postat av: Anonym

vad fint, vart har du köpt nitarna ifrån ? och hur sätter man på dom ? sitter dom hårt sen ? :) Tacksam för svar. Kram

2011-02-17 @ 15:38:16
Postat av: Gentiana

Från vilken affär köpte du dina nitar?

2011-02-17 @ 15:53:44
Postat av: Ramona :)

Duktig du e Emma dem vart riktigt fina :) slit dem med hälsa hihi :)

Fin blogg du har kul att läsa när man sitter på jobbet hihi

2011-02-17 @ 15:54:35
Postat av: Emma-svar till anonym och gentiana

Hej! Tack så mycket, jag beställde mina ifrån Ebay (usa), lite krångligt men som sagt, de finns att köpa på tex. panduro och andra hobby affärer exakt likadana. De var slut sist jag skulle köpa men de har säkert fått in nu! Det är som en liten "spik" i varje hörn som man viker in när man tryckt igenom den. Dom sitter jättehårt! Kram!

2011-02-17 @ 16:23:03
Postat av: Emma-svar till Ramona

Tack så mycket, vad gullig du är :)! Hoppas allt är bra med dig och familjen,länge sen jag såg er.

Kram på dig!

2011-02-17 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0