My absolute Favourite







Urkassa bilder jag vet, men här har ni iaf mitt absoluta favoritplagg, min skinnjacka! Köpte den förra våren (?) om jag inte minns fel, på H&M. Mitt absolut bästa köp i klädväg! Dom fick endast in den en gång och i en färg vilket är synd! Skulle jag se en likadan skulle jag säkert köpa på mig en till ifall denna skulle gå sönder nån gång.

Har för mig att priset låg på 399 spänn, som hittat. Älskar allt med den, den "skrynkliga" känslan, de korta ärmarna, dragkedjorna på ärmarna och ja, allt. Det jag är på jakt efter nu är en brun skinnjacka, inte chokladbrun utan tan färgad helt enkelt. Skulle dö för en i samma modell som min svarta men det verkar omöjligt! Hittade en på H&M här om dagen som faktiskt påminde lite om den jag har, dock hade den en tyg mudd längst ner på kanten, inte världens grej men jag är lite halvt allergisk mot det haha. Men vi får se hur jag gör, den satt snyggt och färgen var precis som jag vill ha den så den kanske får följa med hem nästa gång jag är på stan iaf, we´ll see.

Har ni sett någon i samma modell som min fast tan färgad så får ni gärna dela med er om vart de finns!:)
Kramkram

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köpte likadan jacka som din förra året fast i brun, så de fick in den i både svart o brun :)

2011-02-20 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0