Lördag

Tjoho!
Ligger för tillfället i sängen o segar, legat här hela förmiddagen och jag orkar inte ta mig upp!
Gårkvällen var iaf super. Vi drog till Strömpis för omväxlings skull och det var helt okej faktiskt! Så j*vla rutten musik bara vilket är ett stort minus! Älsklingen min kom och hämtade mig och sedan åkte vi hem och sov.
Som vanligt blev det en ganska stressad kväll så dessvärre blev det i princip inga bilder, så kan de va ibland!

 Dagens planer då, inte många faktiskt. Jag är sådär jobbigt dagen-efter-hungrig och har suttit hela morgonen och tjatat på Milad om olika maträtter jag vill äta idag haha. Känner för att gå ut o äta ikväll men vi får se hur vi gör, annars blir det en mysig hemmakväll med något gott tillagat by moi,vilket ofta resulterar i taccos, det enda jag är riktigt bra på! hahaha.

Nej hörni, nu väntar en behövlig dusch!
Later


xoxo

Kommentarer
Postat av: jättefint!

hej får ja bara fråga vilken hårfärg du har använt för att få den här vackra färgen som du har på denna bild? Jättetacksam för svar!!

2011-03-10 @ 22:40:04
Postat av: Emma svarar

Hej! jag har använt 2 stycken färgen från Narutal and easy ,om du går längre bak i bloggen så ser du bild på exakt vilka färger jag använde (blandade nämligen två olika) Kram

2011-03-11 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0