Jobb jobb jobb

Hallå där!
kom alldeles precis hem, har varit och jobbat med älsklingen sedan klockan 7 (!) imorse, så nu är jag minst sagt trött, speciellt i fötterna. Måste få dit ett par ordentliga skor så kanske det blir bättre.

Igår var vi iaf som sagt på bio, vi tittade på meet the parents little fockers, den var okej. Inte mer.
Hade förväntat mig en riktig komedifilm med sjukt mycket skratt men det var de inte, så, varken bra eller dålig. Helt duglig:)


Tänkte ta o äta något nu och sedan ta en powernap.
Sen MÅSTE jag dra med mig Milad och lämna filmerna vi hyrde och som skulle vara tillbaka lämnade i fredags, hej förseningsavgift? hahaha
Får se om vi ska upp tidigt imorgon igen eller inte annars ska jag försöka få med någon ny film till kvällen som vi kan mysa med.

Hörs sen,puss




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0