I Am Legend



Jag o älskling ligger just nu o tittar på I am legend som går på kanal 6, eller ja, det är mestadels han som tittar, jag sitter o kikar lite på datorn och tittar till när det händer något spännande, man har ju sett den sisådär 5 gånger haha. Men grymt bra är den iaf. Så fort det blir lite spännande och jag spärrar in ögonen i tvn så skrämmer milad mig alltid på ett eller annat sätt o varje gång hoppar jag högt, och varje gång tycker han att det är lika kul haha. Ville iaf bara kika in o önska er en fin kväll , blir nog ingen mer dator sen för imorgon ska vi upp tidigt och fixa lite saker. 
Godnatt!
♥ 

xoxo

Kommentarer
Postat av: rose

Hej! Jag undrar hur du får en sån fin lyster på ansiktet och fuktighet haha? om du förstår hur jag menar! det är skit fint! Kram

2011-02-17 @ 22:34:07
Postat av: Anonym

vad har du på läpparna på din header? snyggt med nude läppar!

2011-02-18 @ 10:58:10
Postat av: Emma-svar Rose

Hej! Och tack så mycket! som jag skrivit många gånger använder jag Id smink, vilket man får väldigt fin lyster av tycker jag själv. Innan jag lägger på mitt id använder jag vanlig dagcreme så att huden blir lite fuktig under. på så sätt ser huden aldrig torr ut. sedan brukar jag peela huden någon gång i veckan för att få bort gammal hud. Så det är det jag brukar göra faktiskt. Har ganska "felfri" hud i grunden, varken för torr/för fet så därför krävs det inte så mycket jobb. men det är dom tipsen jag kan ge till dig! och åter igen, id sminket gör allt.

Kram på dig!

2011-02-18 @ 11:41:41
Postat av: Emma-svar till anonym

Hej! Ja visst är det! Dock har jag inte någonting förutom läppglans/vaselin på bilden. Den är ju omgjord till en sepiatoning i stället för färgbild som den är egentligen, så det är nog pga det läpparna har ljusats upp lite. Men jag håller absolut med, nude färgade läpparna är bland det snyggaste man kan ha och jag är på jat efter ett fint läppstift i en perfekt nude färg just nu. Så håll utkik på bloggen, jag kanske hittar ett snart som jag tipsar om!:) kram

2011-02-18 @ 11:43:51
Postat av: s

Jahaa! jaaa jag absolut älskar det med, de ser så fräscht ut då plus att det fokuseras mer på ögonen då! Är också på jakt efter en fin perfekt nude färg, har prövat en massa men ingen har varit riktigt som jag velat, hoppas du hittar någon du kan tipsa om:D

2011-02-18 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0