Helgen

Hej på er!
Hoppas ni har haft en trevlig helg! Min har varit U n d e r b a r!
I fredags blev det spontan utgång med tjejerna till frimis, hur kul som helst. Och igår kände vi att vi var uttråkade så det fick bli ännu en utgång, även då till frimis, och vilken kväll det blev, länge sen jag hade så kul!
Dessvärre knäpptes inga bilder vilket var lite synd, men men vi hade fullt upp med annat.
Idag mår man som man förtjänar men det är det värt:)

Snart kommer väl min kebabtallrik o ringer på dörren, haha, ja man får äta tjockismat dagen efter:)
Sen ska jag ta o lägga mig i ett bad, ikväll blir det troligtvis hem till Bella för myskväll!

See u later


Gårdagens (blunda för röran i bakgrunden)
Linnet är egentligen en klänning som jag stoppade in i kjolen, från Asos.com
Skinnkjol från H&M
Till det blev det lite blandade smycken,strumpbyxor och heels.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0