Fråga

Fråga - Hejsan, en liten fråga, hur får du din rubrik i inlägget att vara i mitten ? och inte längst åt vänster ? :) tacksam för svar :)

Svar - Hej! Du går in på design, och sedan på redigera stilmall. Där letar du fram stycket som heter Entry headers, sedan klistrar du in text-align: center;  längst ner. Du kanske redan har en rad där det står text-align fast sedan kanske det står left eller right (höger/vänster), antagligen har du att det står såhär eftersom du skrev att texten hamnar åt vänster - text-align: left;.
Det är det du ska ändra till center.
För att förklara lättare printade jag min stilmall så du kan se var du ska klistra in det!



Har ni liknande frågor är det bara att fråga på, jag är absolut inget proffs men har ganska bra koll iaf. Så jag hjälper gärna till så gott jag kan:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0