Fråga till er läsare

Körde en liknande grej för något år sedan, men eftersom det var så pass länge sedan så gör jag det igen.

Den enda nackdelen med att ha en blogg är ju som sagt att man aldrig riktigt får veta vilka som läser den, får ju massa  fina kommentarer av er och ser att många kikar in varje dag, skulle vara så kul att veta vilka ni är också! Eftersom ni som läser min blogg dagligen "känner" mig lite:)

Så, för dom som vill, skulle jag bli jätteglad om ni svarade på dessa frågor via en kommentar.
Jag kommer inte publicera svaren då jag förstår om vissa inte vill det.
Har ni själv bloggar så skriv gärna med eran adress så kan jag gå in o kika!

1. Vad heter du?
2. Vad gillar du/gillar inte med min blogg?
3. Hur länge har du följt min blogg?
4. Vad skulle du vilja läsa mer om / vad vill du att jag ska uppdatera om?
5.Hur hittade du min blogg?

tusen tack till er som svarar, ser det lite som en hjälp till att förbättra bloggen också då min inspiration vissa dagar inte är på topp. Som jag sagt tidigare har jag min blogg för min egen skull först och främst men jag tycker det är jättekul att kunna inspirera andra och hjälpa till med saker ni undrar,därav frågorna.

Puss på er!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0