Eyelash extension



Måste faktiskt erkänna att jag varit sugen på att testa på en ögonfrans förlängning ett bra tag nu!
Inte för att jag har super korta fransar eller så utan bara för att det ser så otroligt fräscht ut.
Vet inte riktigt vad som stoppat mig, kanske tanken på att man ska tappa sina egna fransar? haha jag vet inte.

Riktigt snyggt resultat blir det iaf om man jämför med vanliga lösögonfransar osv. Ser verkligen äkta ut.
Synd att de inte håller så länge bara, 4-6 veckor har jag läst nånstans? Vilket känns lite halvonödigt.
Men, för något speciellt tillfälle (fest,bröllop,bal osv) är det ju helt klart värt!

Vet inte riktigt vart man kan göra en fransförlängning i örebro men annars finns det ju många kliniker i stockholm som gör!

Har ju inget speciellt planerat som jag vill vara extra fin för men det skulle ju vara kul att testa på bara för att se hur de ser ut! Kan ju knappast bli sämre än innan:)

xoxo

Kommentarer
Postat av: hejjjsvejs

Du kan göra det på SPA huset

2011-02-20 @ 20:20:37
Postat av: zandra

min chef gör det på jobbet =)

2011-02-20 @ 20:51:06
Postat av: Emma svarar

jaså det visste jag inte, tack för tipsen!:)

2011-02-20 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0