Beautiful morning

Hej på er!
Hur mår ni? lika bra som mig hoppas jag:)
Vaknade upp tidigare idag i min favorit famn, bättre start på dagen finns ju inte.
Sedan har jag bara tagit det lugnt faktiskt. Hur var eran alla hjärtans dag föressten?
Min var super. Fick stora fina rosor av älsklingen och vi hade först tänkt att gå på bio osv men bestämde oss sedan för att bara ta de lugnt. Så vi gick ut och åt iaf, och sedan åkte vi o hyrde film o köpte med oss massa gott hem o hade myskväll. 
vi tittade på the book of eli, inte riktigt min typ av film men ibland får man offra sig för dom man tycker om, precis som han gör när han ligger o tittar på alla mina "tråkiga" serier som jag bara måste se hehe:)
Har så sjukt ont i nacken också, vet inte om jag sovit galet, massage nästa? yes please.

Nej, nu ska jag göra ett ryck här o försöka fixa ordning lite, att sitta o dega såhär funkar inte, hur gärna jag än skulle vilja det:) Hörs senare, Kram!






xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0