21.02.11

Hej på er! Hoppas allt är bra!
Har vandrat omkring här hemma hela förmiddan i morgonrocken och en bulle mitt på huvudet, bara tagit det lugnt helt enkelt. Skön start på dagen!
Skulle ju egentligen ha åkt till älsklingen som är på jobbet och vart med där lite, men nej, det tog emot att gå upp tidigt idag också och han skulle inte bli kvar länge så det känns lite onödigt att åka dit nu.
Får pallra mig upp i morgon bitti i stället och då SKA jag gå upp om jag så ska rycka mig själv i håret, haha, att det ska vara så svårt att ta sig upp. Måste nog ta o lägga oss lite tidigare, tror det är det som är problemet.
Iaf, nog om det. Inga direkta planer inför dagen. Ska åka till morfars grav sen och tända ljus iaf, sedan får vi se vad som händer under kvällen.

Ni får ha en fin dag så länge iaf så hörs vi sen

xoxo

Kommentarer
Postat av: maryam

tack så mycket!

2011-02-21 @ 15:07:49
URL: http://maryamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0